Zostań partnerem

Zarabiaj na swojej stronie internetowej

b_register

Regulamin

Liczy się tylko efekt

Rozpocznij współpracę z siecią InterPartner

b_contact

Programy Partnerskie

Programy Partnerskie są narzędziem umożliwiającym wzrost sprzedaży dzięki wykorzystaniu sieci rozproszonych serwisów www.

Dodatkowo uzyskujemy wysokie pokrycie reklamowe w postaci milionów wyświetleń, za które nie ponosimy żadnych opłat – oprócz opłaty prowizyjnej za sprzedaż produktu.
 
Programy Partnerskie zwiększają sprzedaż produktów od 10% do 20%* Wskaźniki te mogą być znacznie wyższe, gdy marka Właściciela Biznesu jest znana, a wysokość prowizji konkurencyjna wobec innych Programów.
*wyliczenia własne
 
Klienci Partnerów należą często do unikalnych segmentów rynku, do których Właściciel Biznesu nie byłby w stanie dotrzeć za pośrednictwem własnych stron. Dla przykładu, strona WWW Partnera poświęcona medycynie naturalnej czy opiece nad dziećmi może skupiać wokół siebie potencjalnych klientów Właściciela Biznesu. Stanowią oni jednak zbyt wąski segment by opłacało sie kierować do nich specjalna kampanie promocyjna.

System statystyczny, udostępniany w ramach współpracy rejestruje m.in.:

  • liczbę wyświetleń kreacji reklamowych
  • liczbę unikalnych wyświetleń kreacji reklamowych
  • liczbę kliknięć (przekierowań)
  • liczbę kliknięć (przekierowań) unikalnych użytkowników
  • wskaźnik CTR-u
  • wskaźnik CTR-v
  • liczbę rejestracji użytkowników
  • liczbę transakcji
  • wartość transakcji
  • liczbę maili wysłanych w akcjach mailingowych
  • liczbę otwarć maili w akcjach mailingowych
  • liczbę unikalnych otwarć maili w akcjach mailingowych


Jeżeli zależy Ci na uproszczonych procedurach i częstej zmienności zasad wynagradzania - skorzystaj z oferty sieci interPartner.

Jeżeli jednak potrzebujesz pełnego dostosowania do wymagań wizerunkowych i biznesowych - powierz nam stworzenie dedykowanego Programu Partnerskiego, w którym wszystkie działania są skierowane na sprzedaż wyłącznie Twoich produktów.

 

Poznaj naszą ofertę reklamy rozliczanej w modelu efektywnościowym oraz komplementarną ofertę usług kreacyjnych i konsultingowych.